W związku z uchwałami Rady Miasta Stołecznego Warszawy z 2020 roku doszło do zmian w systemie odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych. W efekcie tych zmian nieruchomości niezamieszkałe zostały wyłączone z dotychczasowej obsługi. Finalnie przedsiębiorcy zostali zobowiązani do zawierania umów na odbiór odpadów po 1 sierpnia 2020 roku.
Zachęcamy do współpracy z Miejskim Przedsiębiorstwem Oczyszczania. Jesteśmy otwarci na indywidualne potrzeby wszystkich przedsiębiorców, instytucji oraz właścicieli obiektów handlowych i usługowych. Odpowiemy na wszystkie pytania i zadbamy o przygotowanie umów do podpisu.
Jednocześnie pragniemy przypomnieć, że w ramach warszawskiego systemu odbiorów nadal obsługiwane są nieruchomości prowadzące działalność handlową w budynku mieszkalnym, nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowe oraz warszawskie urzędy i jednostki organizacyjne.
Porozmawiajmy i działajmy wspólnie! Zapraszamy do kontaktu:
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefony: 22 39 10 275, 22 39 10 310, 22 39 10 371.
Aby otrzymać dopasowaną do potrzeb propozycję handlową wystarczy wypełnić poniższy formularz zgłoszeniowy.