Strona korzysta z plików cookies i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję
Telefon Warszawa19115
Telefon Warszawa19115 BIP MPO
Powrót do aktualności Powrót
2021-11-16

DSC 1259

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 ma już 8 lat. Dzięki platformie mieszkańcy stolicy złożyli prawie 4 mln różnego rodzaju zgłoszeń (w tym w obszarze gospodarowania odpadami). Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania zostało włączone do systemu w ramach drugiej linii wsparcia w połowie 2019 roku. Zespół obsługujący MPO zrealizował w tym czasie ponad 120 tys. zgłoszeń.

Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 jest platformą informatyczną, która została utworzona przez Urząd m.st. Warszawy. Narzędzie powstało, aby usprawnić i uprościć komunikację z mieszkańcami stolicy.

Załatwianie spraw poprzez Miejskie Centrum Kontaktu Warszawa 19115 nie wymaga wizyty w urzędzie. Kontakt za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji - aplikacja mobilna Warszawa19115, portal warszawa19115, telefon 19115, czat i email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - możliwy jest każdego dnia i o każdej porze. W systemie zintegrowano ponad 90 jednostek warszawskiego samorządu – biur, urzędów dzielnic, zarządów i spółek miejskich. Zgłaszane przez mieszkańców sprawy trafiają bezpośrednio do służb odpowiedzialnych za realizację zgłoszeń.

MPO zrealizowało 120 tys. zgłoszeń

DSC 1285

W przypadku Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania portal komunikacyjny 19115 obsługują pracownicy Biura Obsługi Klienta. Każdego dnia kilku pracowników Spółki nadaje bieg ok. 200 nowym zgłoszeniom, które po przeanalizowaniu są kierowane do odpowiednich rejonów MPO w celu realizacji.

- Najwięcej zgłoszeń otrzymujemy w okresie jesiennym. Jest to związane z prośbami o odbiór odpadów zielonych. Kontaktują się wówczas zarówno mieszkańcy, jak i administratorzy nieruchomości - mówi Jacek Zieliński, p. o. Dyrektora Działu Sprzedaży MPO Warszawa.

DSC 1280

Od czerwca 2019 roku do MPO wpłynęło ponad 120 tysięcy wszystkich zgłoszeń. Połowa z nich pochodziła z Woli (ponad 32 tysięcy) oraz ze Śródmieścia (nieco ponad 29 tysięcy). Pozostałe dzielnice, które Spółka obsługuje na co dzień, osiągnęły zbliżone wartości - Bemowo ponad 17 tysięcy, Ochota ponad 16 tysięcy, Włochy niewiele ponad 15 tysięcy zgłoszeń. Ursus zaś jest dzielnicą z najmniejszą liczbą zgłoszeń (niespełna 10 tysięcy).

- Do MPO najczęściej kierowane są zgłoszenia w sprawie wymiany lub wstawienia pojemników i kontenerów. Wiele z nich dotyczy także zmiany częstotliwości odbioru odpadów. Niejednokrotnie trafiają też do nas zgłoszenia, którymi MPO się nie zajmuje. Chodzi przede wszystkim o przepełnione kosze uliczne i dzikie wysypiska. Takie zgłoszenia kierowane są do odpowiedzialnych za ich realizację podmiotów - komentuje Adam Komor z Działu Sprzedaży MPO.

Zobacz również:
Aktualność nr1
2021-11-26
Uratowała 150 psów! Teraz wspiera "Palucha"
Zobacz więcej - aktualność nr1



Aktualność nr2
2021-11-24
Otwarte "Mini wysypisko" we Współdzielniku
Zobacz więcej - aktualność nr2



Aktualność nr3
2021-11-23
"Mini wysypisko" we Włochach
Zobacz więcej - aktualność nr3



Zobacz wszystkie



Grafika - liście
Kontakt
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA
W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
ul. Obozowa 43
Warszawa 01-161

tel. 22 3910 100
e-mail: E-mail mpo@mpo.com.pl

NIP: 5272391342
REGON: 015314451
BDO: 000013153

IODO: E-mail iodo@mpo.com.pl
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000146122 Kapitał zakładowy Spółki: 292 808 000 PLN
© 2021 MPO