Strona korzysta z plików cookies i innych technologii
Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Akceptuję
A+
Telefon Warszawa19115 BIP MPO
A+ Telefon Warszawa19115 BIP
Powrót do aktualności Powrót
2021-09-06

IMG 2926

Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania, realizując w swojej codziennej działalności zadania publiczne, dba o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług na każdym etapie. Jednym z nich jest rzetelny i bieżący kontakt z mieszkańcami, którym zajmują się pracownicy Biura Obsługi Klienta MPO. Jak wygląda ich codzienna praca?

Pracownicy Biura Obsługi Klienta każdego dnia przyczyniają się do usprawniania procesu odbioru odpadów i podnoszą jakość świadczonych przez Spółkę usług. Ich praca koncentruje się zarówno na gospodarstwach domowych, wspólnotach mieszkaniowych czy spółdzielniach, jak i nieruchomościach niezamieszkanych (np. biura, hotele, sklepy, restauracje). Każdego tygodnia - za pośrednictwem Miejskiego Centrum Kontaktu (numer 19 115) - do BOK wpływają sygnały od klientów, na które pracownicy reagują na bieżąco. Jak to wygląda w praktyce?

BOK w działaniu

- Opiekunowie przyporządkowani do poszczególnych dzielnic otrzymują zgłoszenie, które, po weryfikacji w systemie logistycznym X-track, zostaje przekazane do realizacji w odpowiedniej bazie: przy ul. Tatarskiej, Sosnkowskiego lub Zabranieckiej. Następnie informacja zwrotna o zrealizowaniu zgłoszenia zostaje odnotowana w miejskim systemie obsługi mieszkańców - mówi Jacek Zieliński, p.o. Dyrektora Działu Sprzedaży MPO.

IMG 2918

W służbie mieszkańcom

Każdego dnia z Biurem Obsługi Klienta kontaktują się mieszkańcy Warszawy, ale także należącego do stołecznej aglomeracji Sulejówka. Wypracowane przez lata doświadczenie oraz merytoryczne przygotowanie pracowników BOK gwarantują sprawną i satysfakcjonującą obsługę.

- Najczęstsze zgłoszenia mieszkańców dotyczą pytań odnośnie odbioru odpadów zielonych oraz wielkogabarytowych. Jest to ponad połowa wszystkich naszych zgłoszeń. Pozostałe dotyczą uszkodzonych pojemników, ich zbyt małej liczby lub nieprawidłowego oznakowania. Zdarzają się też zgłoszenia dotyczące niewłaściwego stanu sanitarnego – kontynuuje p.o. Dyrektora, Jacek Zieliński.

Zespół Obsługi Klienta jest także fachowym doradcą w sprawach odpadów problematycznych. Wielu mieszkańców nawiązuje kontakt telefoniczny z pracownikami MPO, aby dowiedzieć się, jak postąpić w przypadku odpadów takich jak świetlówki, opakowania po farbach, czy zużyte opony.

IMG 2920

Jeśli chodzi o nieruchomości niezamieszkane czyli sklepy, placówki oświatowe, prywatne firmy itp., najczęściej zadawane pytania dotyczą nawiązania współpracy ze Spółką, przygotowania oferty i finalnie podpisania umowy na odbiór odpadów. Możliwy jest mailowy oraz telefoniczny kontakt z BOK. Pracownicy zespołu są także przygotowani do bezpośredniej obsługi klienta w siedzibie Spółki przy ul. Obozowej 43.

Kontakt do Biura Obsługi Klienta:

Tel: 22 39 10 275, 22 39 10 310, 22 39 10 370 oraz 22 39 10 371

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zobacz również:
Aktualność nr1
2024-03-28
Radosnych Świąt Wielkanocnych
Zobacz więcej - aktualność nr1



Aktualność nr2
2024-03-26
Podziękowanie pracownikom spółki
Zobacz więcej - aktualność nr2



Aktualność nr3
2024-03-18
Światowy Dzień Recyklingu
Zobacz więcej - aktualność nr3



Zobacz wszystkie



Grafika - liście


Kontakt
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA
W M. ST. WARSZAWIE SP. Z O.O.
ul. Obozowa 43
Warszawa 01-161

tel. 22 3910 100
e-mail: E-mail mpo@mpo.com.pl

NIP: 5272391342
REGON: 015314451
BDO: 000013153

IODO: E-mail iodo@mpo.com.pl Grzegorz Szajerka
Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000146122 Kapitał zakładowy Spółki: 292 808 000 PLN
© 2024 MPO